Всі професії хороші - Сторінка вихователя <!--if()-->- <!--endif--> - Навчально-виховна робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » Матеріали » Сторінка вихователя

Всі професії хороші

«Дитина в Соціумі»

Сфера «Люди»

Змістовна лінія «Інші люди»

П.Л.Р.; М.Л.Р.; С-М.Л.Р.; Р.Л.Р.; Х-Е.Л.Р.;

«Усі професії хороші – вибирай на смак»

Мета:

Навчальна: розширювати і збагачувати зміст ігор дітей на теми «Магазин», «Лікарня», «Перукарня»; навчати урізноманітнювати зміст ігор, творчо використовувати набуті знання; навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до само оцінювання вчинків.

Розвиваюча: розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин.

Виховна: виховувати доброзичливість і співчуття.

Обладнання: дидактичні ігри «Магазин», «Лікарня», «Перукарня», вірші про професії, дидактичні картинки «Професії».

Попередня робота: читання віршів, оповідань про професії, ігри «Магазин», «Лікарня», «Перукарня»; проблемні ситуації «Що не вірно».

Хід заняття

Вихователь: Сьогодні до нас принесли посилку, але відкрити її можна тільки тоді, коли відгадаємо загадки.


Хто це смачно варить борщ

І компот готує

Каші з жару дістає

І дітей частує. (кухар)

 

Що у кого заболить,

Зразу кажуть: «Ай, болить!»

Їм спішить на допомогу добрий лікар…(Айболить)

 

Модну зачіску він зробить

І волосся підстреже. (перукар)

Бесіда про згадані професії.

Вихователь: Ось і відкрилась наша посилка. Але всі речі в ній сплутались. Давайте їх розкладемо відповідно до професій.

Дид. Гра «Кому що потрібно для роботи»

На картинках зображення робочих за професіями. Діти підбирають предмети, потрібні для їхньої роботи.

Вихователь:Діти а ким працюють ваші батьки. (розповіді дітей)

Вихователь: Багато професій ми з вами згадали. А яка із них найважливіша. Чому.

(бесіда з дітьми)

Вихователь: У нашій групі теж є такі куточки, де діти можуть перетворюватися на лікарів, на кухарів, перукарів, продавців, бібліотекарів. Давайте ми їх відвідаємо. Сідаємо в автобус і поїхали.

Перша зупинка: Все у ньому ми купуємо:

                            І цукерки й шоколад,

                            Молоко і хліб духмяний,

                            Печиво і мармелад.

(розглядання та бесіда зони сюжетної гри  «Магазин»

Друга зупинка: Зуби є, рота немає.(гребінець)

                           Яким є – таким покаже,

                           І без слів усе розкаже. (дзеркало)

(обігрування ситуації «Ведмедик у перукарні». Діти розповідають правила поведінки у перукарні).

Третя зупинка: Від хвороб людей лікує,

                          З ліками на них чатує. (лікар)

(обігрування ситуації «На прийомі у лікаря». Під час обігрування діти закріплюють назви посад медичних працівників та обладнання ігрового куточка)

Вихователь: Чуєте – сигнал водія. Нам потрібно повертатися додому.

Дид. Гра «Де я був»

(проводиться за принципом «Продовж речення»)

Я бачив шприц – де я був (Я був у …)

Я бачив гребінець – де я був (Я був у …)

Я бачив хліб, цукерки – де я був (Я був у …)

Я бачив багато ліків – де я був (Я був у …)

Я бачив різний посуд – де я був (Я був у …)

Я бачив багато книг -  де я був (Я був у …)

Підсумок

Вихователь: Сподобались вам ігри. Які найбільше. Діти, ви всі гарно гралися, виконали всі завдання. Якщо в майбутньому будете старанно виконувати свої обов’язки , ви станете гарними працівниками.

 

 

Категорія: Сторінка вихователя | Додав: Тата (07.12.2012)
Переглядів: 5940