Робота з дітьми 5-го року життя неохоплених дошкільною освітою - Сторінка методиста <!--if()-->- <!--endif--> - Навчально-виховна робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » Матеріали » Сторінка методиста

Робота з дітьми 5-го року життя неохоплених дошкільною освітою

Одним із пріоритетів державної політики в розвитку дошкільної освіти є рівний доступ до якісної освіти, який забезпечується як дошкільним закладом так іншими формами здобуття дошкільної освіти.

В Софіївському ДНЗ №1 «Чайка» створені всі умови для роботи з дітьми 5-го року життя згідно Закону України від 06. 07. 2010 р. «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти дітей щодо організації навчально-виховного процесу»,, постанови Кабінету Міністрів України від 12. 03. 2003. р. №;305, інструктивно - методичних листів: «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах» (від 17.08. 2005 р. №1/9-431), «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів» (від 24.01.2007 р. №1/9-36), «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» (від 07.05.2007 р. №1/9- 263), «Про систему роботи з дітьми , які не відвідують дошкільні навчальні заклади» (від 04.10.2007 р. №1/9-583), «Про здійснення соціально-педагогічного патронату» (від 17.12.2010 р. №1 4/18- 3082), інструктивно-методичної рекомендації «Про організовану і самостійну діяльність дітей  у дошкільному навчальному закладі» (від 26.07.2010 р. №1 4/18-3082).

 За наказом №11 від 01.09 2010 р. по д/з «Чайка» «Про організацію роботи з дітьми дошкільного віку в 2010-2011 н.р.» було створено робочу групу по роботі з 5-ти річками. Головою творчої групи призначено _Бондаренко Н. Г., заступником – Климчук Ю. С. та членом робочої групи – Фадєєву Т. А. (старша медична сестра). Робоча група розробили заходи з питання наступності в роботі ДНЗ №1 «Чайка» та Софіївської початкової ЗОШ №1 I-III ступенів, розробили списки  охоплення дітей дошкільною освітою  від народження до 6 років та списки дітей неохоплених дошкільною освітою по своєму мікрорайоні. За цими списками 90 % дітей 5-тирічного віку відвідували ДНЗ, 8%- малозабезпечені діти, та 2%- хворі діти з психо-фізічними порушеннями. На базі нашого закладу  діти неохоплені дошкільною освітою відвідували прогулянкові та короткотривалі групи, де отримували відповідні знання , навички, уміння згідно Базової програми «Я у Світі». Дітей короткотривалих  та прогулянкових груп було зараховано до різновікової та старшої групи, оскільки кількість дітей у групах дозволяла докомплектувати таких дітей. Група соціально-педагогічного патронату включала дітей , які  за бажанням батьків отримували освіту в домашніх умовах. Соціально-педагогічний патронат таких сімей здійснювався за місцем їх проживання  вихователями ДНЗ. До складу соціально- педагогічного патронату входили діти 5-ти річного віку, що на відміну від короткотривалих та прогулянкових груп, де були діти різного віку. Планування, організація та проведення навчально-виховної роботи з дітьми 5-річного віку здійснювалась відповідно до вимог Базового компоненту та Базової програми «Я у світі». З дітьми п’ятирічного віку , які були охоплені різними формами здобуття дошкільної освіти в нашому д\з , роботу проводили практичний психолог Климчук Ю. С., логопед Швець С. І., фізінструктор Долотова Л. В., вчитель англійської мови Ковальова Т.А. та інші педагогічні працівники д/з Робота з дітьми включала наступні види діяльності:

-         різноманітні ігри (дидактичні, рухливі, ігри –драматизації, конструкторські і тд.);

-         навчально-пізнавальна (заняття, індивідуальна робота, пізнавальні бесіди, досліди, гурткова робота);

-         трудова (трудові доручення, чергування, колективна праця);

-         комунікативно- мовленнєва (мовленнєві заняття, бесіди на особистісні та спільні теми);

-         художня (музика, малювання, аплікація, художня праця);

-         рухова (гімнастика, фізкультурні свята, розваги, фізхвилинки).

Творча група проводить необхідну роботу з батьками для залучення їх дітей до здобуття дошкільної освіти. Був складений план роботи консультативного пункту для батьків, діти яких не відвідують ДНЗ. Сюди були включені різні форми роботи з батьками, які допомагали як найкраще розкрити батькам необхідність отримання їхніми дітьми дошкільної освіти, це: збори, бесіди, консультації, «круглі столи», індивідуальні консультації, поради практичного психолога та логопеда.

Категорія: Сторінка методиста | Додав: Tata (13.12.2011)
Переглядів: 2401