Проект роботи з дітьми 5-ти річного віку - Сторінка методиста <!--if()-->- <!--endif--> - Навчально-виховна робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » Матеріали » Сторінка методиста

Проект роботи з дітьми 5-ти річного віку

 

Наступність у роботі

Софіївського дошкільного навчального закладу №1 «Чайка»

 та Софіївської початкової школи

Психолого-педагогічний проект

 

                                                                                    Автори:

Бондаренко Н. Г., вихователь-методист

Климчук Ю. С., практичний психолог

Демченко Л. П., вихователь

Назва проекту : Наступність у роботі Софіївського дошкільного навчального закладу №1 «Чайка» та Софіївської початкової школи

Характеристика проекту:

  • За метою проектної діяльності – практико-орієнтований;
  • За числом учасників – груповий;
  • За тривалістю – довготривалий.

Учасники: завідувач, вихователь-методист, вихователі дошкільного закладу, вчителі початкової школи, батьки.

Мета:

-Зосередити увагу педагогів на проблемні підготовки дітей до школи та формування готовності дитини до успішного навчання;

-Розширити діапазон знань про вікові можливості сприймання навчального матеріалу в дітей старшого дошкільного віку й учнів першого класу початкової школи;

-Удосконалити методи та прийоми роботи з дітьми старшого дошкільного віку та першокласниками.

Завдання:

- Передбачити систему наступності між дошкільною та початковою ланками освіти. Для цього організувати роботу семінару-практикуму для вихователів ДНЗ і вчителів початкової школи з участю практичного психолога;

- Педагогам обох ланок освіти забезпечити перехід від дошкільної системи освіти до шкільного життя;

- Виключити можливості дублювання змісту, методів і форм шкільного навчання у школі;

- Створити інформаційний банк даних із проблеми наступності в роботі ДНЗ та початкової ланки освіти;

- Забезпечити активну участь у роботі проекту педагогічних працівників дошкільного навчального закладу та вчителів початкових класів;

- Організувати виставку літератури, яка стосується проблеми наступності в роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи.

Очікувані результати:

  • Підвищення якості підготовки дітей до школи;
  • Тісна співпраця дошкільного навчального закладу зі школою;
  • Застосування ігрових методів і прийомів у роботі з учнями перших класів, які використовувалися в роботі з дітьми в дошкільному закладі, дасть змогу запобігти нервовому перенапруженню дітей у перші роки навчання у школі, зменшить ризик негативної мотивації у ставленні до школи, сприятиме успішному навчанню.
  • План реалізації проекту

І етап. Підготовчий

  • Ділова зустріч керівників ДНЗ і школи для укладання домовленості про співпрацю.
  • Зустріч керівників ДНЗ і школи із педагогічним колективом дошкільного навчального закладу й учителями початкових класів.
  • Формування творчої групи з проблеми «Пошук ефективних форм і методів спільної діяльності

           школи І ступеня і ДНЗ для забезпечення наступності і спадкоємності дошкільної     

              та початкової освіти»

  • Скласти розклад індивідуальних консультацій для педагогів

ІІ етап. Організаційний

  • Робота в бібліотеці. Опрацювання методичної літератури з означеної проблеми вихователями старших вікових груп та вчителів початкових класів.
  • Робота зі створення інформаційного банку даних, що стосується проблеми наступності дошкільної ланки та початкової школи.
  • Психолого-педагогічний тренінг « Оволодіння педагогами основами психологічних знань щодо вікових особливостей дітей 5-6-річного віку та ефективними прийомами роботи з цією категорією дітей»
  • Скласти анкети для визначення запитів батьків з питань підготовки дітей до школи

ІІІ етап. Практичний

  • Круглий стіл «Тенденції сучасного розвитку та виховання дітей старшого дошкільного віку й учнів першого класу початкової школи»
  • Семінар «Вікові особливості сприймання навчального матеріалу в дітей старшого дошкільного віку й учнів першого класу початкової школи. Особливості спілкування педагога з дітьми в дитячому садку і школі»
  • Семінар-практикум «Формування в дошкільному навчальному закладі передумов успішного навчання в школі».
  • Методичні посиденьки «Значення батьківського виховання у розвитку комунікативних здібностей дитини та попередження порушень у спілкуванні з оточуючими»
  • Майстер-клас для вихователів та вчителів, які працюють з п’ятирічками:

          „Особливості організації і змісту роботи логопеда та фізкерівника  

          дошкільного навчального закладу”;

ІV. Оцінювання результатів

  • Обговорення результатів реалізації проекту. Узагальнення досвіду.
  • Виставка методичних матеріалів та творчих надбань членів творчої групи по роботі над проблемою.
  • Свято для дошкільників та першокласників “Чарівний світ дитинства»

 

Категорія: Сторінка методиста | Додав: Тата (23.04.2015)
Переглядів: 323