Головна » Матеріали » Сторінка методиста

Навчальний проект для педагогів "Школа молодого вихователя"

Школа молодого вихователя

Навчальний проект для педагогів

Актуальність: період «входження» молодого спеціаліста в колектив пов'язаний із напруженістю ,

важливістю для його особистісного та професійного розвитку.

Від того, як мине цей період, залежить, чи відчує себе молодий педагог професіоналом, чи залишиться працювати у сфері

дошкільної освіти, чи буде шукати себе в іншій сфері.

Опис проекту: заняття у школі молодого вихователя рекомендується планувати 1 -2 рази на місяць.Доцільно провести

анкетування молодих вихователів для того, щоб виявити коло питань,

на які необхідно звернути увагу під час планування роботи.

У професійній діяльності педагогів-початківців

вихователь-методист звертає увагу на виконання завдань

дошкільної освіти, оволодіння сучасними прийомами й  

технологіями, знання сучасних програм розвитку дошкільника.

Школа молодого вихователя:

-є важливим чинником професійної адаптації;

-підвищує якість дошкільної освіти в навчальному закладі.

Мета проекту: допомогти вихователям у підвищенні їхньої професійної майстерності; організація ефективної взаємодії з іншими учасниками педагогічного процесу.

Завдання проекту:

Сприяти адаптації молодого вихователя в педагогічній діяльності.

Формувати професійно значущі якості молодих педагогів, необхідні для ефективної й конструктивної взаємодії з іншими учасниками

педагогічного процесу. Підвищувати професійну майстерність.

Сприяти підвищенню рівня розвитку комунікативних умінь у педагогів.

Дати можливість педагогам провести самооцінку здібностей. Мотивувати педагогів до розвитку умінь.

Учасники проекту :молоді спеціалісти, вихователі д/з,діти.

Характеристика проекту

За метою проектної діяльності – навчально-дослідницький;

- за кількістю учасників – груповий;

- за тривалістю – рік.

План реалізації проекту

№ з/п

Заходи

Завдання

Термін

Виконавці

Інформаційний етап

1

Вивчення правової бази ДНЗ

Вивчення рівня знань педагогів, поглиблення знань

Вересень

Методист

Молоді педагоги

2

Анкетування молодих спеціалістів

Вивчення професійної діяльності, рівня компетентності педагогів

Вересе-жовтень

Методист

Молоді педагоги

3

Програмно-методичнетзабезпечення дошкільної освіти

Зіставлення підходів особистісно зорієнтованої моделі з чинними програмами, традиційними позиціями, систематизація знань педагогів

Жовтень

Методист

Мотиваційний етап

4

Відвідування режимних процесів досвідчених педагогів

Ознайомлення з різними формами роботи педагогів ДНЗ, відвідування занять та обговорення

Листопад

Молоді педагоги

Репродуктивний етап

5

Семінар – практикум «Формування професійної компетентності молодих спеціалістів» (Упр.. №10 2015 ст. 13)

Обмін досвідом роботи досвідчених педагогів ДНЗ із молодими спеціалістами.

Листопад

Методист

Учасники проекту

6

Педагогічна лабораторія «Імітація робочого дня вихователя»

Розробка плану роботи на день, практичне впровадження плану в життя.

Грудень

Молоді педагоги

7

Школа адаптації «Постав себе на місце іншого» (розгляд проблемних ситуацій)

Практичне опрацювання можливих ситуацій у роботі з батьками, вирішення конфліктів.

Січень

Методист,молоді педагоги

Творчий етап

8

Ділова гра «Молодий спеціаліст – колега»

Удосконалення відносин між професійними педагогами та молодими, формування навичок спілкування

Лютий

Всі учасники проекту

9

Ділова гра «Оздоровлювальні заходи»

Удосконалення знань та методик з фізичного виховання

Березень

Фізінструктор

Молоді педагоги

10

Дискусія «Гармонійно розвиваємо мовлення дошкільнят»

Вивчення передового досвіду педагогів ДНЗ

Квітень

Молоді педагоги

Рефлексивно-оцінювальний етап

11

Творчі звіти молодих спеціалістів

Оцінювання ступення готовності молодого спеціаліста до роботи,самоаналіз

Травень

Усі учасники проекту

 

Категорія: Сторінка методиста | Додав: Тата (01.03.2017)
Переглядів: 143