Головна » Матеріали » Сторінка методиста

Кваліметрична модель моніторингового дослідження

Згідно з листом Міністерства освіти і науки України «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» від 06.11.2015 № 1/9-535 Софіївський дошкільний навчальний заклад №1 «Чайка» проводив моніторинг якості освітнього процесу з використанням кваліметричної моделі, електронний варіант якої передбачає введення в програму цифрових даних. Упровадження електронного варіанту кваліметричної моделі оцінювання рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку є безперечним досягненням у моніторингових дослідженнях у дошкільному закладі.

У своїй роботі ми використовували експрес-діагностичні методики оцінювання якісних показників розвитку старшого дошкільника, що орієнтовані на зміст освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти, а отже й на будь-яку з чинних комплексних програм розвитку дитини дошкільного віку.

У моніторинговому дослідженні 2016-2017 н.р. брала участь 21 дитина старшого дошкільного віку, у 2016-2017 р. брали участь 20 дітей. Дослідження проводили вихователі старшої групи, методист ДНЗ та практичний психолог, а також інструктор з фізичного виховання та старша медична сестра.

В своїй роботі ми керувалися методичними рекомендаціями «Моніторинг якості дошкільної освіти: кваліметричний підхід до оцінки розвитку дитини» а також методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти».

Первинний моніторинг, який був проведений у лютому 2016 року показав :

  • високий рівень розвитку – 5 % дітей;
  • достатній – 19 %;
  • середній –76 %
  • низький – 0%

Вторинний моніторинг був проведений у травні 2016 року. Його результати:

  • високий рівень розвитку – 14 % дітей;
  • достатній – 24 %;
  • середній –62 %
  • низький – 0%

Дане моніторингове дослідження дало змогу виявити не тільки рівень розвитку кожної дитини , а й те наскільки вдало дібрані фахівці, наскільки раціональною є їхня діяльність чи ефективними є ті засоби освітньої діяльності, які використовують педагоги.

Категорія: Сторінка методиста | Додав: Тата (07.09.2017)
Переглядів: 63