Інтегроване заняття «Подорож на острів скарбів» - Сторінка вихователя <!--if()-->- <!--endif--> - Навчально-виховна робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » Матеріали » Сторінка вихователя

Інтегроване заняття «Подорож на острів скарбів»

Програмовий зміст:

Продовжувати вчити дітей орієнтуватись у просторі, визначати місце розташування предметів, Виконувати завдання вихователя. Сприяти розвитку розповідного мовлення , розвивати інтонаційну виразність мови, удосконалювати граматичну правильність мови, вчити виділяти певний звук у слові, та називати довгі та короткі слова; продовжити знайомити дітей з явищами живої та не живої природи восени, допомагати усвідомити значення дощу для всього живого на землі, заохочувати милуватись погодною дниною, теплим дощем, сонцем. Закріпити знання про спосіб життя диких тварин, про особливості їхньої поведінки та живлення. Формувати елементарні математичні уявлення, закріпити навички лічби та уявлення про цифри, та називати «сусіда» заднього числа, вчити встановлювати рівність і нерівність предметів, повторити дні тижня, вчити відповідати на запитання спираючись на свої знання. Закріпити назви частин доби та назви диких тварин на англійській мові. Формувати правильність вимови англійських слів та словосполучення Розвивати образне мислення , творчу уяву, самостійність, уміння чути, бажання говорити, підтримувати бесіду, відстоювати свою думку; розвивати пам'ять, увагу, доказове мислення, фантазію: виховувати любов до рідної природи, допитливість, колективізм та інтерес до навколишнього світу.

Матеріал: карта подорожі, геометричні фігури, цифри, корабель для подорожі з дидактичного матеріалу, картинки звірів, корзина з горішками, Дидактична гра «Назви сусідів числа», «Навпаки», бінокль, мотузка, рюкзак, ніж, телефон, скринька з ключиком, пісенька «Дощик», іграшковий котик, ведмідь, вовк (лисиця), зайчик, зображення слідів тварин, підставка з піком.

 

Хід заняття

Вихователь: Діти, ви любите подорожувати? Сьогодні пропоную вам подорож на острів скарбів. Ми відшукаємо скриньку з скарбами. А що на вашу думку може бути за скарб у скриньці? (Відповідь дітей)

- Скажіть мені будь ласка, яка зараз пора року? (Осінь)

- Чому? Що ви бачите довкола? Як можна сказати про осінь? (Золота, мокра, похмура, щедра)

- Ну що ж  любі мої я не знаю скільки ми будемо подорожувати, можливо рік, а якщо рік то скільки він має місяців? А які пори року? А можливо ми будемо подорожувати лише одну осінь – то скільки місяців ми будемо подорожувати? Які?

- Діти на чому люди подорожують? ( на човні, літаку, машині, потягу і т.д.)

Вихователь пропонує пограти в дидактичну гру «Транспорт» (діти будують з геометричних фігур різні види транспорту. Згодом називають з яких геометричних фігур він складається)

- А тепер нам треба домовитися, що ми з вами будемо брати в подорож за скарбами. (Діти вибирають з групи предметів ті які необхідні: карту, рюкзак, бінокль, мотузку, ложку, ніж, телефон)

- Пропоную подорож ось на човну. Оскільки ми друзі у нас є дивіз «Один за всіх і всі за одного»  (Діти сідають у човник виготовлений з будівельного матеріалу)

- Діти ми взяли речі, але не запаслись їжею. (Вихователь пропонує дітям корзини з горішками. Проводиться дидактична гра «Порахуй горішки»)

Вихователь: Бачу острів. (Діти встають з човника)

- Подивіться калюжі на острові, які вони? (Великі, малі, величезні, малесенькі). Як вони утворились? Чи потрібен дощ? Яку користь він приносить?

(Діти розповідають вірші про дощ, співають пісеньку «Капосний дощ»)

- Що робити, адже треба не тільки подолати калюжки-перешкоди, а й залишитися чистими , сухими, не зашкодити природі, не згаяти багато часу, головне треба знати правильну відповідь.

(Варіант відповіді дітей: перейти бродом, обійти, перескочити. Кожен з дітей обирає свій варіант і виконує дію)

- Щось я відчуваю, що ви стомилися!

Вихователь пропонує дітям зайти в будиночки і трохи відпочити (діти сідають за столи , на столі будиночки з геометричних фігур. Називають якого кольору. Кожен вибирає будинок оди з трьох «засиляється» в нього, після чого проводиться дидактична гра «Назви сусіда»

- Довкола на острові так тихо, ви гадаю вже відпочили трішки (виходять)

Фізкультхвилинка

Ми по острову гуляєм

І кокосів еназбираєм

Раз, два, три, чотири,

Наче мавпи пострибаєм.

Раз, два, три, чотири пострибаєм

Звучить запис тварин

Вихователь: Як ви  діти гадаєте, хто живе на острові? Які звірі? (рись, краб, жираф, черепаха, риба, орел)

- Послухайте вірш:

До жирафа, до обіду

На поріг прийшли сусіди,

Кенгуру, крокодил, верблюд і морж

А жираф ніяк не може

Розділить на всіх пиріг

І жираф так розгубився

Рахувати він же не вчився

- Скажіть, у кожній назві тварин є спільний звук. Який? (Діти називають звук р) Він голосний чи приголосний?

Вихователь пропонує в кожній назві тварин назвати склади показуючи картину, виділяти довге та коротке слово.

Діти підходять в частину острова де проживає дикий кіт

Вих.: Good day! Миз моїм товаришем містером Cat дуже раді вас бачити. Ви представляєте ми з  Cat вирушили на цей острів в пошуки пригод, а саме в пошуку диких звірів. Ми так довго їх шукали, що збилися з часу і не знаємо яка зараз частина доби. Допоможіть нам пригадати. А так, як мій товариш не розуміє української мови давайте перекладемо йому на англійську.

Діти: ранок – morning

          обід –afternoon 

          вечір – evening

           ніч – night

Вих.: Молодці, а давайте пригадаємо, як потрібно вітатись в різні частини доби, та пригадаємо наш віршик привітань «Every morning I say  good morning»

«Every morning I say  good morning»

Every morning I say  good morning

Every afternoon   I say good afternoon 

Every evening I say  good evening

Every night I say  good night

Вих.: Дяку вам за допомогу, а чи не відмовите ви мені ще в одному проханні. Ми з моїм товаришем містером Cat знайшли ось такі сліди, допоможіть нам розібратись де чиї.

(Дітям демонструють сліди , діти відгадують чиї вони. Вихователь демонструє цих тварин та називає їх на англійські мові. Заєць – a here , вовк - wolf  (лисиця - fox), ведмідь – bear.

Вих.: Дякую за вашу допомогу, ви дуже допомогли мені та моєму товаришу містеру Cat. Тому він хоче подарувати вам свою улюблену пісеньку, послухайте її уважно.

Вих.: Що ж я бажаю вам удачі у вашій подорожі тому говорю вам «Good bye»

 Після зустрічі з котом діти знаходять пляшку із завданням проводиться дидактична гра «Вправо, вліво» (Рибки заблукали їх потрібно розмістити відповідно до вказаного напрямку)

 

Нарешті діти знаходять скриньку, але потрібен ключик. Ключик вихователь пропонує дітям відшукати в піску. Відшукавши ключик, діти відкривають скриньку в якій знаходяться цукерки та монетки

- Ось і скарб, подобається вам він? Пригощає дітей, пропонує взяти до групи усі монетки та пригостити друзів.

 

Категорія: Сторінка вихователя | Додав: Тата (28.11.2014)
Переглядів: 533