Допоможемо зайчику (заняття ранній вік) - Сторінка вихователя <!--if()-->- <!--endif--> - Навчально-виховна робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » Матеріали » Сторінка вихователя

Допоможемо зайчику (заняття ранній вік)

Допоможемо зайчику

Освітня лінія: «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-розвивальному просторі», «Гра дитини», «Дитина в природному довкіллі»

Вид заняття: інтегроване

Тип: під групове.

Мета:

Навчальна – продовжувати ознайомлювати дітей з дикими та свійськими тваринами, вміти наслідувати їх звуки та рухи; продовжувати вчити дітей розуміти зміст понять багато-один, вміння порівнювати предмети за величиною, використовуючи поняття великий – малий; вчити конструювати кімнати для тварин з будівельного матеріалу; закріпити знання геометричних фігур – круг, квадрат, трикутник; уміти відповідати на питання «На яку фігуру схожий предмет ?»; вправляти у вмінні розрізняти і називати кольори: жовтий, червоний, синій, зелений, білий, чорний.

Розвиваюча розвивати у дітей діалогічне мовлення, пам'ять, мислення, увагу.

Виховна – виховувати бажання допомагати тим, хто потребує допомоги, вміння завжди бути хорошими друзями.

Матеріал: книжка із зображеннями свійських та диких тварин, будівельний матеріал, іграшковий зайчик, дикі тварини (лисича, ведмідь, білочка), геометричні фігури, готові вирізані кольорові чобітки.

Попередня робота: Д/гра «Назви колір», «Свійські та дикі тварини», «Добери чобіток» «Великий – малий», «Один – багато»; читання віршів про тварин, бесіда «Де живуть тварини ?»; малювання «Доріжка для зайчика».

Хід заняття

Сидить зайчик тримає книжку в лапках та плаче.

Вихователь: Діти хтось тут плаче ? Подивимось ? Ой, це зайчик ! Добрий день, зайчику ! Чому ти плачеш ?

Зайчик: Добрий день, я зайчик з цієї книжечки. Вибіг подивитися на ваших рибок і заблукав. Тепер не можу потрапити до своєї сторіночки, бо вона загубилась серед інших. Допоможіть мені, будь ласка.

Вихователь: Допоможемо малята? Пошукаємо сторіночку на якій живе зайчик. От перша сторіночка. (на ній зображено котика і собачку). Подивіться хто тут живе? (діти відповідають)

Як котик нявкає? Як песик гавкає? Де вони живуть ? Це свійські тварини. Давайте пригадаємо віршик про котика

Не тягни кота за вуса, котик сердиться – укусить.

І за лапку не хапай, удряпне він – так і знай.

Вихователь: От і ще одна сторіночка. (зображено ведмедика, який лягає спати). Хто тут живе? (відповіді дітей). А що ведмедик робить? (спить). А ось послухайте віршик про ведмедика.

В лісі є зелена хатка, там поснули ведмежатка.

А найменший вереда сивій мамі набрида.

А хто ще живе в лісі? (лисичка, вовк, зайчик). Це дикі тварини.

Вихователь: Погляньте малята на цю сторіночку. Цікаво, а що тут є ? (сонечко, квіточки). На яку фігурку схоже сонечко? (на круг). Скільки сонечок? (одне), а скільки росте квіточок? (багато). Так це сторінка нашого зайчика. Він тут живе. Маленьке зайченятко, на може в ліжку спати, бо довгі вуха має, лежати заважають.

Вихователь: От ми  допомогли тобі. Тепер зайчик може повернутися до дому. А зайчик хоче вас познайомити з своєю подружкою – гусінню. Вона гарна та весела.

Д/гра «Весела гусінь»

(Діти викладають на килимку з геометричних фігур гусінь. Вихователь запитує на яку фігуру схожа подушечка і якого вона кольору).

Вихователь: Яка чудова гусінь. Тепер ми можемо грати і стрибати. Але подивіться малята у неї не має черевичків. Давайте подаруємо нашій гусіні черевички.

Д/гра «Кольорові черевички» (діти кладуть на ніжку відповідного кольору черевичок).

Вихователь: А тепер ми з вами потанцюємо.

А то і бджілка прилетіла. На голівку тихо сіла.

Ти від діток не тікай, з нами весело пограй.

Будем весело літати. І під сонечком стрибати.

А як дощик заспіває Парасолька нас сховає.

Вихователь: Погралася з нами бджілка і полетіла. А в зайчика ще багато друзів. Ось погляньте хто тут. (ведмідь, лисичка, білочка. Давайте кожному збудуємо будиночок. (діти беруть собі іграшку-тваринку називають її, а потім з будівельного матеріалу будують будиночок та садять свою іграшку). Подивіться у нас вийшов цілий зоопарк. Бачте малята скільки хороших справ ми зробили. Та ще познайомились з різними звірями. Давайте ще раз їх назвемо (діти називають гусінь, зайчик, білочка, ведмедик, котик, песик).

 

Категорія: Сторінка вихователя | Додав: Тата (17.09.2013)
Переглядів: 4002