ПРОЦЕС СТВОРЮВАННЯ ДИТИНОЮ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ - 20 Листопада 2011 - Гурткова робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » 2011 » Листопад » 20 » ПРОЦЕС СТВОРЮВАННЯ ДИТИНОЮ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ
02:08
ПРОЦЕС СТВОРЮВАННЯ ДИТИНОЮ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ
Як і інші технічні процеси, уява розвивається у людини протягом усього життя. Але уява дошкільника ще бідна, що прямо пов’язана з невеликим життєвим досвідом дитини, з незначним запасом його знань.

Виходячи з цього, можна виділити такі принципи роботи:
1. Конкретизування та уточнення задуму під впливом результатів образотворчої діяльності.
2. Формування вміння попередньо задумувати образ під впливом дорослого, у процесі навчання.
3. Використання задуму і одночасного розвитку. Дитина супроводжує малюнок мовленням.
4. Зацікавленість дитини образом.
5. Етап завершення роботи, не пов’язаний з доробкою.
6. Задум і реалізація задуму.
7. Використання терміну «художній образ».
Можна зробити висновок: при всій подібності продукту й процеси діяльності дорослих і дітей відрізняються істотно. Специфіка образу, створеного дошкільником, саме процес його зародження та втілення зумовлені особливостями психічного та особистісного розвитку дитини-дошкільника.

ЕТАПИ ЗРІЛОЇ ТВОРЧОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ

1. Бажання виразити думку, ідею почуття.

2. Зявлення задуму.

3. Виношування замислу.

4. Виконання, реалізацію задуму.

5. Кінцева оцінка отриманого результату і його доробка, якщо є необхідність.
Категорія: Чарівні пальчики | Переглядів: 335 | Додав: Tata