Нестандартні форми гурткових занять з образотворчої діяльності - 26 Вересня 2014 - Гурткова робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » 2014 » Вересень » 26 » Нестандартні форми гурткових занять з образотворчої діяльності
18:21
Нестандартні форми гурткових занять з образотворчої діяльності

Заняття фантазії і мислення
З їх допомогою збагачується лексичний запас дітей, слова пасивної лексики переходять до активної, розвивається мислення та пізнавальна активність.
Під час виконання деяких завдань доцільно застосовувати парну та групову форми роботи.
У молодшому шкільному віці думки часто зароджуються лише завдяки діалогу, який виникає в ході обговорення.
Вихованці виконують разом посильне для них завдання і повідомляють про результат своєї роботи.
Заняття-інтелектуальна розвага
Завдання занять-інтелектуальних розваг:
• перевірка кмітливості, ерудиції вихованців;
• активізація розумової та пізнавальної діяльності;
• задоволення і радість від інтелектуальної розваги.
Заняття-екскурсія
Екскурсію варто розглядати як організаційну форму навчання. Саме слово «екскурсія» (лат. «вибігаю») вказує на те, що навчальне заняття проводиться поза навчальним закладом, в природі, на виробництві, в музеї, на виставці тощо.
Основний метод навчання - спостереження предметів, явищ, процесів. Він поєднується з поясненням педагога з бесідою, демонструванням певних об'єктів, зі збиранням матеріалу для гербаріїв і колекцій, з виконанням робіт практичного і дослідницького характеру.
Заняття-гра
Граючись, діти із задоволенням вчаться, легко запам'ятовують нову інформацію, не відчувають труднощів при ознайомленні зі складними абстрактними поняттями.
Заняття-подорож
Організація і проведення ігор-подорожей має відповідати певним вимогам, зокрема:
- чітке формулювання виховної мети гри-подорожі та підпорядкування її змісту діяльності на всіх етапах проведення гри;
- розробка маршруту і складання карти гри-подорожі;
- попередній підбір і виготовлення необхідних атрибутів (ігровий реквізит, маршрутний лист, ілюстративний матеріал);
- використання під час гри-подорожі різних форм виховної роботи (бесіди, конкурси) задля оптимізації виховного впливу в цілому;
Заняття-конкурс
Заняття-конкурс ґрунтується на творчій діяльності вихованців.

Заняття з груповою формою роботи
Для підвищення ефективності занять слід використовувати методику організації групової навчальної роботи. Групова форма навчання корисна як для слабких, так і для сильних вихованців.
Групи необхідно створювати гомогенні (однаковий рівень знань) і гетерогенні (різний рівень підготовки). При формуванні груп необхідно враховувати психологічну сумісність дітей і бажання працювати разом.
 

Категорія: Чарівні пальчики | Переглядів: 283 | Додав: Тата