Мета, завдання, принципи вивчення іноземної мови - 14 Грудня 2011 - Гурткова робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » 2011 » Грудень » 14 » Мета, завдання, принципи вивчення іноземної мови
18:31
Мета, завдання, принципи вивчення іноземної мови

Відповідно до вікових  можливостей дітей визначається мета використання іноземної мови в освітньому процесі:

Сприяти повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника;

Розвивати його почуття, волю, інтелект, моральність;

Створювати сприятливі умови для оволодіння основами спілкування іноземною мовою;

Збалансовувати розвивальні, виховні, освітні та практичні цілі.

Практична ціль дошкільного навчання іноземної мови передбачає формування елементарної іншомовної комунікативної компетентності дитини. Вона базується на мовленнєвій , мовній, соціокультурній, навчальній компетентності.

Завдання іноземної мови в дитячому садочку:

Виховувати позитивні риси характеру, моральні якості, елементарну культуру спілкування;

Формувати цілісне ставлення до здобутку іншого народу, відкритість для контактів, толерантність до  іншої культури; виховувати повагу до носіїв, проявляти інтерес до культури, традиції, звичаїв людей, які розмовляють іншою мовою;

Розвивати мовленнєві здібності,; стимулювати розвиток навичок соціальної комунікації; прищеплювати елементарні навички усного спілкування іноземною мовою(розуміти, говорити); залучати мовленнєвий досвід спілкування дошкільників рідною мовою під час спілкування іноземною і навпаки; сприяти набуттю елементарних лінгвістичних знань; створювати умови для оволодіння дитиною первинною комунікацією іноземною мовою; формувати вміння досягати комунікативної мети за умов обмеженого володіння іншою мовою.

Принципи навчання дітей іноземної мови спираються на ті, що покладені в основу дошкільної освіти: гуманізму та педагогічного оптимізму; об’єктивності й науковості; системності; використання рольової гри; наочності й доступності; єдності свідомості й діяльності; індивідуального та особистісного підходів; активності; природо відповідності; культуро відповідності; наступності й непереривності; єдності розвитку, виховання й навчання; демократизації навчально-виховного процесу .

Зміст   навчання іноземної мови включає мовленнєвий, мовний та соціокультурний матеріал і реалізується в усіх сферах життєдіяльності дитини. Системний підхід до розвитку дошкільника у процесі навчання іноземної мови передбачає формування у дитини цілісної картини світу, збагачення словника по кожній з чотирьох основних сфер життєдіяльності («Люди», «Природа», «Культура», «Я Сам»).

-         Сфера «Люди». Теми спілкування: «Давайте познайомимося», «Моя сімя».

-         Сфера «Природа». Теми: «Тварини і птахи», «Їжа», «Овочі та фрукти», «Пори року».

-         Сфера «Культура». Теми: «Будинок. Меблі», «Одяг», «Ігри»

-         Сфера «Я Сам». Теми: «Тіло людини», «Робочий день»

Категорія: Англійська для дошкільнят | Переглядів: 854 | Додав: Tata