АНКЕТА ПО ВИЯВЛЕННЮ УМОВ ДЛЯ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В СІМ'Ї - 1 Червня 2014 - Гурткова робота - Софіївський ДНЗ "Чайка"
Головна » 2014 » Червень » 1 » АНКЕТА ПО ВИЯВЛЕННЮ УМОВ ДЛЯ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В СІМ'Ї
18:07
АНКЕТА ПО ВИЯВЛЕННЮ УМОВ ДЛЯ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ В СІМ'Ї

АНКЕТА
ПО ВИЯВЛЕННЮ УМОВ ДЛЯ ХУДОЖНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 ДІТЕЙ В СІМ'Ї

1. Прізвище, ім'я дитини, вік._______________________________________________________________

2. Склад сім'ї (батько, мати, брати, сестри - їх вік)._____________________________________________

3. Професія батьків.______________________________________________________________________

4. Проявляють батьки інтерес до мистецтва (яким видам)?______________________________________

5. Яким видом художньої діяльності люблять займатися? (малюванням, ліпленням, аплікацією, вишиванням, різьбленням по дереву тощо).___________________________________________________

6. Залучаються діти до занять спільно з дорослими, і в чому проявляється їх участь?_______________

7. Художні враження дитини: що дивиться по телебаченню і слухає по радіо, скільки разів на тиждень; чи буває в театрі, що воліє з видовищ, показують дорослі члени сім'ї приклад дітям?________________

8. Зміст художньої діяльності: читає вірші, розповідає казки, танцює, співає, малює, розігрує спектакль з іграшками. Чи беруть участь дорослі в цьому процесі?___________________________________

9. Умови: наявність обладнання, посібників для художньої діяльності: є телевізор, радіо, відеомагнітофон, які є книги, відеокасети, театральні іграшки, дитячі музичні інструменти? _________

10. Чи є місце для занять дитини улюбленим видом художньої діяльності? Яку участь беруть в організації художньої діяльності дитини батьки та інші члени сім'ї?______________________________

АНКЕТА ДЛЯ ВИХОВАТЕЛЯ З МЕТОЮ ВИВЧЕННЯ СТАНУ
ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ДИТЯЧОМУ САДКУ

П.І.Б. __________________________________________________________________________________
Дитячий садок ____________Группа________________________________________________________
1. Вказати освіту і стаж роботи. ____________________________________________________________
2. Чи вважаєте ви за необхідне ознайомити дітей з образотворчим та декоративно-прикладним мистецтвом? ____________________________________________________________________________
3. Чому потрібно знайомити дітей з образотворчим мистецтвом?_________________________________ _________________________________
4. Яке ставлення дітей до образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва? ________________________________________________________________________________________
5. Які якості особистості можна формувати у процесі залучення дітей до мистецтва? ___________________________________________________________________ ____________________
6. Які форми ознайомлення з мистецтвом ви вважаєте найбільш доцільними?_____________________________________________________________________________
7. Який рівень аналізу дитиною твори мистецтва? ____________________________________________
8. З якими видами образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва знайомі діти? ___________
9. Яку розпис діти дізнаються і віддають перевагу у своїй творчості?____________________________
10. Що по-вашому впливає на естетичне виховання дітей? _____________________________________

11. Які види робіт знаходять місце у творчості дітей під впливом мистецтва?______________________
12. Чи практикуєте ви в групі художню діяльність за інтересами?_______________________________
13. Який вид декоративно-прикладного мистецтва вам найбільше подобається?___________________
14. Чи любите ви малювати, ліпити, робити аплікації з різних матеріалів?_________________________
15. Чого ви хотіли ще навчитися, які техніки освоїти? _________________________________________
16. Ваші пропозиції щодо поліпшення методичної і предметного середовища в організації художньої діяльності в дитячому саду. __________________________________________________________
 

Аналіз продуктів образотворчої діяльності.
1. Зміст зображення (повнота зображення образу )
Аналіз дитячих робіт являє собою короткий опис створеного кожною дитиною зображення.
2.Передача форми:
1. Форма передана точно;
2. Є незначні спотворення;
3. Спотворення значні, форма не вдалася.
3. Будова предмета:
1. Частини розташовані вірно;
2. Є незначні спотворення;
3. Частини предмета розташовані неправильно.
4.Передача пропорції предмета у зображенні:
1. Пропорції предмета дотримуються;
2. Є незначні спотворення;
3. Пропорції предмета передані невірно.
5.Композиция (для більш повної і точної характеристики оволодіння дітьми композицією виділені дві групи показників):
а)розташування зображень на аркуші;
1. За всьому аркушу;
2. На смузі листа;
3. Не продумана, носить випадковий характер;
б) Співвідношення за величиною різних зображень, що складають картину:
1. Дотримується пропорційність у зображенні різних предметів;
2. Є незначні спотворення;
3. Пропорційність різних предметів передана невірно.
6.Передача руху:
1. Рух передано досить чітко;
2. Рух передано невизначено, невміло;
3. Зображення статичне.
7.Колір (у цьому критерії також виділено дві групи показників: перша характеризує передачу реального кольору предметів та зразків декоративного мистецтва, друга - творче відношення дитини до кольору, вільний обіг за кольором):
а)Колірне рішення зображення:
1. Переданий реальний колір предметів;
2. Є відступи від реальної забарвлення;
3. Колір предметів переданий неправильно;
б) Різноманітність колірної гами зображення, що відповідає задуму і виразності зображення:
1. Багатобарвна або обмежена гама - колірне рішення відповідає задуму і характеристики зображуваного;
2. Переважання декількох кольорів або відтінків більшою мірою випадково;
3. Байдужість до кольору, зображення виконано в одному кольорі (або випадково взятими квітами).
 

Аналіз процесу образотворчої діяльності.
1.Характер лінії (згідно з проведеним дослідженням щодо формування у дітей ручної умелости цей критерій включає чотири групи показників):
а) характер лінії:
1. злиту;
2. переривчаста лінія;
3. тремтяча (тверда, груба);
б) тиск:
1. середній;
2. сильний, енергійний (іноді продавливающий папір);
3. слабкий (іноді ледве видний);
в) розфарбування (розмах):
1. дрібними штрихами, що не виходять за межі контуру;
2. великими розмашистими рухами, іноді виходять за межі контуру;
3. безладними лініями (мазками), не умещающимися у межах контуру;
г) регулювання сили натиску:
1. дитина регулює силу натиску, розфарбовує в межах контуру;
2. дитина не завжди регулює силу натиску і розмах;
3. дитина не регулює силу натиску, виходить за межі контуру.
2.Регуляция діяльності (у цьому критерії виділено три групи показників для більш детальної характеристики ставлення дітей до діяльності):
а) ставлення до оцінки дорослого:

1. адекватно реагує на зауваження дорослого, прагнути виправити помилки, неточності;
2. емоційно реагує на оцінку дорослого (при похвалі - радіє, темп роботи збільшується, при критики - знічується, діяльність сповільнюється або зовсім припиняється);
3. байдужий до оцінки дорослого (діяльність не змінюється);
б) оцінка дитиною створеного ним зображення:
1. адекватна;
2. неадекватна (завищена, занижена);
3. відсутня;
в) емоційне ставлення до діяльності: наскільки яскраво (сильно -, середньо -, байдуже) дитина належить:
1. до запропонованого завдання;
2. до процесу діяльності;
3. до продукту власної діяльності.
3.Рівень  самостійності:
1. виконує завдання самостійно, без допомоги педагога, у разі потреби звертається з питаннями;
2. потрібно незначна допомога, з питаннями до дорослого звертається рідко;
3. необхідна підтримка і стимуляція діяльності з боку дорослого, сам з питаннями до дорослого не звертається.
4.Творчість:
а) самостійність задуму;
б) оригінальність зображення;
в) прагнення до найбільш повного розкриття задуму.

 

 

Категорія: Чарівні пальчики | Переглядів: 755 | Додав: Тата